Alla inlägg den 11 november 2008

Av Jessica - 11 november 2008 18:12

faaan här hemma.Jag glömde visst bort att jag höll på att koka dinkel och rätt som det var så va köket rökfyllt. Blä vad det stinker!


Det gick super för Englis på BVC. Sköterskan tyckte att hon är väldigt försigkommen för sin ålder :-) att hon förstår väldigt mycket och är väldigt "med". Kul att höra :-). Och vaccinationsprutan gick som en dans. Engla fick först prova ta spruta på dockan och när det sen va hennes egen tur så sa hon inte ett pip. Skönt! Angående vikt och längd så är hon precis som jag trodde ganska stor för sin ålder :-D.

Nu är inte nästa obligatoriska BVC besök förrens hon är 3 år igen :-o. Galet! 

Appropå det så ska Liam dit på sin 3 års kontroll nästa vecka.


Jag känner mig lite hängig! Nackspärr åt ena hållet, snorig, frussen och huvudvärk. Och mens till råga på allt. Hoppas bara jag inte blir sjuk nu när jag lovat kidsen att vi ska åka till Junibacken imorrn... Isf får jag proppa i mig alvedon och åka ändå.


Nä, dags att duscha och sen göra en sallad till middag!

Av Jessica - 11 november 2008 09:51

Imorrn ska barnen få vara lediga från dagis och ist åka till Junibacken med mig och mina syrror. Det ska bli jättekul. Vi har aldrig varit där förr. Känns roligt att hitta på nåt ordentligt tillsammans :-)


Just ja, har jag sagt att jag ska till frissan på måndag? igen, hihi. Nu vill jag bli mörk i håret! + att dom måste rätta till mitt hår. Hon som klippte mig sist har gjort det helt snedd och dessutom missat vissa ställen :-o Hoppas jag blir nöjd denna gång.


I eftermiddag ska jag och Engla till bvc. Hon ska få sin 1½ års spruta, lilal gumman. Bara hon inte blir alltför rädd. Engla har en tendens att va väldigt harig för allt som är nytt och främmande. Bara hon ser en doktor så tjuter hon högt och tårarna sprutar. 

Ovido - Quiz & Flashcards