Alla inlägg den 14 november 2008

Av Jessica - 14 november 2008 23:12

Jag lovar, att jag inte ökat på i vikt ännu e säkert för att det kommer efteråt! Snart kommer vågen peka uppåt. Därför måste jag försöka hålla mig. Fast med tanke på att jag både svullat massa god mat, glass med strössel, chips och choklad ikväll så lär jag ju gå upp lite till ;-).


Jag skulle egn träffat en gammal kompis inne i stan ikväll, men jag känner mig lite hängig, ont i huvudet, så jag följde me hem till svärisarna och åt en brakmiddag :-)

matlistan går inte ens att återge idag, så mkt har jag ätit :-o

Av Jessica - 14 november 2008 08:41

Länge sen jag tjatade på om min vikt ;-). Jag har ju liksom inte känt mig 100% motiverad och peppad till det nu när det varit en massa kalas med tårta och allt.

Men iaf, vikten ligger nu på 58,1kg och det ger ett BMI på 20,8 eftersom jag är 167cm lång (kort ;-))


Jag har kommit på en riktigt dålig baksida med bantningen, att brösten försvinner. Haha, bh:n bara fladdrar jue och liknelsen med myggbett stämmer verkligen!!! Men, men, man får väl ta och operera sig någon gång i framtiden, när alla barn är födda, om jag har råd, om jag vågar....

Ovido - Quiz & Flashcards