Direktlänk till inlägg 14 november 2008

Vikt

Av Jessica - 14 november 2008 08:41

Länge sen jag tjatade på om min vikt ;-). Jag har ju liksom inte känt mig 100% motiverad och peppad till det nu när det varit en massa kalas med tårta och allt.

Men iaf, vikten ligger nu på 58,1kg och det ger ett BMI på 20,8 eftersom jag är 167cm lång (kort ;-))


Jag har kommit på en riktigt dålig baksida med bantningen, att brösten försvinner. Haha, bh:n bara fladdrar jue och liknelsen med myggbett stämmer verkligen!!! Men, men, man får väl ta och operera sig någon gång i framtiden, när alla barn är födda, om jag har råd, om jag vågar....

 
 
camilla

camilla

14 november 2008 10:04

Men shit va bra gumman, med den vikten trots fika o godis! :-) Superskönt jue!
Ja du.. jag är nog fel person att diskutera små bröst med, men jag skulle vilja ta bort lite, så då skulle du ju kunna få lite äkta vara från mig ist *S*
Jag är säker på att att du är lika vacker som vanligt iallafall! :-) Det brukar alltid vara ditt huvud alla saker sätter sig i bara! PUSS

http://stjarne.blogg.se

 
camilla

camilla

14 november 2008 11:00

haha det tänkte jag inte ens på :-)
jo men det är säkert en utvecklingsfas eller nåt sånt. ta bort vilan på dan känns för tidigt för tilde, hon är dyngtrött efter lunch. har testat ibland när vi är hemma, men det slutar oftast med att hon typ somnar på golvet kring 4 eller nåt.. på dagis väcker de henne efter 45min dock! det har hjälpt, nu går det ju som sagt på 1h ca att söva henne. ok om det inte vore för det här nya, att hon vaknar o ska va uppe igen tills vi också lägger oss.. aja, vad gör man? de bir ju större sen som tur är ibland :-)

http://stjarne.blogg.se

 
Ingen bild

sara

14 november 2008 14:08

Kan inget annat än le när jag läser ditt inlägg.... Känner igen det där med att brösten försvinner ;o)
ha ha!
Efter avslutad amning med gabbe gick jag från liten d till mini mini b :o)
Tur att det finns plastik kirurgi om det skulle krisa efter 4:an !
Kramar!

 
Mona

Mona

14 november 2008 18:13

myggbett... i know everything about it... men vet du, det är tur det finns mycket man kan stoppa innanför bhn och det är betydligt mycket billigare än operation och man slipper även att bli sövd :)

kram

http://mittimittliv.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

14 november 2008 22:45

OMG människa 58 kilo vägde jag väl senast som 12-13-åring *s* Skämt åtsido, vi måste alla lära oss att tycka om oss själva som vi är- det är ju det som gör oss till just oss! Jag tycker iaf du är supersnygg!
Kram

http://edomopedosmorsa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards