Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Dagen i bilder

Av Jessica - 12 november 2008 19:56

Junibacken, vilket ställe! Tänk att barnen fick busa och leka så mycket dom ville! sagotåget tyckte dock Liam va väldigt läskigt, tårarna rann och han sa:    " mamma jag är rädd, jag vill hem". Ååå min lille gubbe. annars så har vi lekt och haft sååå skoj. När det va pippiteater så satt båda mina kids så fint och tittade. Efteråt ville liam t.o.m se mera!

Mina underbara systrar Carro och Denise va med hela dagen och hade skoj med oss, tack så jättemycket för ert trevliga sällskap.


Nä, jag ska inte säga så mkt mera, ni får titta på alla bilder ist :-)

 
 
Cissi

Cissi

12 november 2008 20:24

Amen vilka pinglor ni e!!!!!!!!!!!
Jag måste sluta läsa din blogg för annars har jag snart inget självförtroende kvar haha :)

http://cisan.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

12 november 2008 21:05

Fina mostrar för o gå på junibacken haha :-) men de är ju så söta, du o denise är verkligen superlika!
ser ju askul ut, dit måste vi sticka nångång när vi är uppe :-)

http://stjarne.blogg.se

 
Ingen bild

carro

12 november 2008 22:52

tack själv Liam, Engla och bästa systrar för idag!!!!!! *älska*

 
Sofia

Sofia

12 november 2008 23:30

Åh det ser ju supermysigt ut!
Så lika ni är du och dina systrar, så himla snygga och chica alla tre! Det där kortet där Liam sitter i knät på Denise, det trodde jag var du innan jag läste bildtexten!!

http://edomopedosmorsa.blogg.se

 
Christina

Christina

13 november 2008 14:35

Så himla mysigt och kul ni ser ut att ha det...Vet att du hört det förut, men du & Denise är ju galet lika..så snygga allihopa.kram på dig!

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sandra

13 november 2008 16:58

Härliga bilder!!Kanske skulle va nåt för Ollie(fast han känner inte igen så många figurer förutom typ Alfons o pippi)
Såg himla mysigt ut iaf!
Måste bara säga att jag tycker du och din syster Denise(?)är sååå lika varandra!Trodde det var du på en av bilderna som hon var med på:-)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards