Direktlänk till inlägg 6 november 2008

För exakt tre år sen

Av Jessica - 6 november 2008 23:07

så satt jag och Erik i vår lägenhet i Gullmarsplan och va nervösa inför morgondagen. Efter all väntan, längtan och spänning så va det äntligen dan före dan, dagen innan mitt snitt med Liam, dagen innan vårt första barn skulle få se världen. Jag minns hur pirriga och förväntansfulla vi var... vi visste ju att morgondagen skulle förändra våra liv! Och det har det verkligen! Sen dess har vi ju hunnit få ytterligare en liten knodd och vi är lyckligast i hela världen.


Imorrn fyller vår älskade Liam hela 3 år!!!!

Och som han har längtat efter sin födelsedag. Han har tjatat varje dag i flera veckor. Sötnosen!

I måndags sa han till Engla:

"Idag är det måndag och vet du vad som händer på fredag? då fyller jag år! 3 år" och så visade han stolt upp 2 fingrar, haha.


Idag har Engla varit mkt bättre, hon hade nog kunnat gå till dagis egentligen. Men ist va vi hemma och lekte och tog även en sväng till centrum och handlade det sista inför Liams kalas.

Jag och Erik har bakat lite mer ikväll, vilket betyder att jag även smakat på en massa onyttigt, suuuuuck! Skärpning!


Mat

Frukost: 1½ skiva danskt rågbröd, latte

Lunch: kycklingsallad med bulgur, vatten

Middag: tonfisk med kokta soyabönor. Det va inte gott, drack julmust och det va däremot jäkligt gott!!!

Övrigt: några turkiska peppar, smakbitar från våra bakverk.

 
 
camilla

camilla

6 november 2008 23:27

o shit va duktig liam är att prata då!! :-) o gud så sött att han höll upp två fingrar hihi. PLUTTEN! jag saknar honom :-p
vi ska ringa imorrn o säga grattis, få se om han kopplar vem jag är hihi.

http://stjarne.blogg.se

 
camilla

camilla

6 november 2008 23:33

du appråpå ingenting - vad gör ni på nyår i år, har ni planer?
jag har ingen aning om vad vi ska göra, o hade inte tänkt att spika nåt nu, kom bara på att jag måste ju fråga iaf hihi. blir väl samma nyårs-hets veckan innan som vanligt ;-)

http://stjarne.blogg.se

 
tint

tint

7 november 2008 08:20

fy fan va blödig ja e...börjar böla när ja läser texten...(ska ha mens).
oj va det här hänt MASSOR sen dess...galet juh!!!!
och du e finare än någonsin, Igen ska säga nått om det!!
pusss baby

http://tinylove.blogg.se

 
Ingen bild

carro

7 november 2008 12:43

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LIAM!!!

 
Cissi

Cissi

7 november 2008 16:00

Jag tycker inte du var så stor, men det kändes säkert så ändå :)

Hoppas ni får en bra helg!

Kram!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

7 november 2008 19:11

Åh.. GRATTIS LIAM i förskott!
kram

http://majasmamma.blogspot.com

 
Sofia

Sofia

8 november 2008 12:31

Jisses så olik dig du var som gravid, man ser inte alls att det är du! Vad åren går, det ser man inte minst på barnen. Och grattis till Liam i efterskott!

http://edomopedosmorsa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards