Direktlänk till inlägg 3 november 2008

Bloggtorka

Av Jessica - 3 november 2008 22:57

Jag har inget att förtälja. JO, skulle vilja köpa jalusier (ni vet sånna där gardiner) till våra vardagsrumsfönster.... men hittar inga i rätt bredd. Nån som vet nåt ställe (förutom ikea, där e dom just nu slut) som säljer jalusier???


Engla har varit hemma från dagis idag, hon fick feber igår kväll och har varit hängig hela dagen. Liam fick gå ändå. Han längtade till dagis nu efter helgen. Medan Engla sov nästan hela dagen så har jag fixat och donat. Nu har mitt mission varit att rensa ut bland leksakerna. Jag har sorterat allt rätt (alla pussel iordning osv) kastat det som varit trasigt samt lagt MASSOR av grejer i lådor och ställt i förrådet. När sen barnen tröttnar på det dom har nu så kan vi bara gå in i förrådet och byta ut grejerna. Då blir det nästan som att köpa nytt :-D. Och så bra det blev! Nu e det inte överfyllt med leksaker och det är dessutom lättare att leka när det inte finns så mkt saker.


På kvällen anordnade Englas dagisavdelning filmvisning för oss föräldrar. Dom har filmat alla barnen under några veckor och sen klippt ihop till en film. Skitkul att se hur småttingarna har det om dagarna.


Får se om Engla e hemma imorrn oxå. Jag har som uppdrag att försöka baka en massa till Liams kalas. Får se hur det går.


Ätit:

Frukost: 2 skivor rågbröd med färsk tomat och örtsalt, ½ latte, vatten

Lunch: ungsbakade rotfrukter med fetaost, vatten

Middag: quinioa med rotfruktsfräs, kycklingfilé och en klick kesella 1% med örtsalt *mums vad det va gott*, cola light

Övrigt: en påse nutrilett chips, 4st turkisk peber, några malaco truly.

 
 
Sofia

Sofia

4 november 2008 10:14

Testa Jysk, det är en härlig blandning mellan fullkomligt skräp och en hel del godbitar!
Vi skulle också behöva röja järnet här hemma...
Kram!

http://edomopedosmorsa.blogg.se

 
camilla

camilla

4 november 2008 11:54

Jotex har ganska mkt o välja på tror jag, tror även att de har med en rabattkod inne i den tråden på FL.
Ska själv ha en svart i köket så jag tänkte kolla in där nåndag.

http://stjarne.blogg.se

 
Ingen bild

Therese med Anton och Wilmer

4 november 2008 12:11

Stackars Engla som är sjuk. Hoppas hon mår bättre i dag och att ni klarar er.
Skönt att plocka undan lite leksaker. Jag får också mina ryck och kastar allt som är trasigt ex.
Kramis

 
ditt inredningsorakel i jalusidjungeln

ditt inredningsorakel i jalusidjungeln

4 november 2008 15:31

www.jotex.se! Där köpte jag mina, kolla där!

http://brallan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sandra

4 november 2008 19:29

Stackars Engla som är sjuk!:-(
Här är vi förkylda hela familjen,usch!Men lilleman börjar iaf bli bättre nu,han har haft sin förkylning i ett par veckor snart.
Ugnsbakade rotfrukter låter så gott,hur gör du det?:-)
Kram på dig!!!

 
Christina

Christina

4 november 2008 22:52

Oxå förkylda här, inte kul. men d e väl såna tider nu är väl trösten.Hoppas Engla snart blir kry..kram

http://leonletizia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards