Direktlänk till inlägg 2 november 2008

Sunday

Av Jessica - 2 november 2008 21:59

Idag va det KALLT ute! vi klädde på oss ordentligt, jag tog tom strumpbyxor under jeansen och sen begav vi oss ut på promenad med Eriks föräldrar. Det va riktigt mysigt. Efter ett par timmar lämnade vi barnen med farmor och farfar och åkte iväg för lite shopping. Målet va att hitta grejer till Liams barnkalas som är på lördag. På vägen hann vi ner till centrum för att kika på vinterskor till Englis. Japp, hon har redan vuxit ur sina Kavat :-o. Hon måste ha fått ett ryck och växt som sjutton. Eller skorna e ju inte helt försmå, men liksom på gränsen och så kan vi ju inte ha det. Som tur va så hade Wedins 30% på alla skor (för att det är höstlov) så Engla fick ett par Vikingstövlar till det acceptabla priset av 419kr.


På kvällen åt vi hemma hos Eriks mor o far. Perfekt, det e sååååååååå tråkigt att laga mat. 


Så va även denna helgen över.... *söndagsångest* haha.


Ätit:

Frukost: grovt bröd med mosad avokado, latte, vatten

Lunch: nutrilett bar, latte.

Middag: biff med lök och kokt potatis, ett glas Champis.

Övrigt: en latte, smågodis. fan jag MÅSTE skärpa mig med mitt jäkla godisätande!

 
 
Cissi

Cissi

3 november 2008 09:19

Åh va skoj att du läser min blogg :)

Fina bilder!!Vi har samma vagn den svarta scootern, visst e den skön o köra?!

Oj vad hon har växt, Engla! Köpte inte du dom för typ två veckor sen?!
Stackars din plånbok just nu då......:)

KRAMAR!!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Svinto78

3 november 2008 12:52

Blir nästa köp vantar till barnen?? Brr... ;-)

 
Camilla

Camilla

3 november 2008 16:59

Ja visst är det skönt då man inte orkar laga mat själv att åka till svärföräldrar eller någon annan och äta!
Ha det bra och lycka till med pluggandet!!

http://bymillan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jessica

3 november 2008 17:47

snälla svinto78, kan du bespara mig dina spydiga kommentarer hela tiden i min blogg, aningens irri! självklart har barnen vantar, men dom hade precis matat fåglarna med bröd och därav att de inte bar vantar just då.

 
Lisa

Lisa

3 november 2008 20:15

Ser att Engla ochh Liam också har Coop-overaller! Jag köpte den lila till Oliva, men har inte invigt den än! Verkar den bra? Kram

http://lisaocholivia.blogg.se

 
Ingen bild

Therese med Anton och Wilmer

4 november 2008 12:15

Åh synd att jag inte visste att wedins hade rea nu då. Köpte ett par viking skor till Anton för 1 vecka sen för 800 kr.
Jätte fina höst bilder :) Aningens svårt att mata ankor med vantar på. Vissa har en förmåga att kommentera allt utan att dom har en aning om hur det är ;-)
Kram

 
Ingen bild

Svinto78

4 november 2008 20:17

Hört talas om ironi?? Kan sluta läsa din blogg då. Adjö.

 
Ingen bild

Jessica

4 november 2008 21:49

självklart, ironi ÄR kul, men inte i varje kommentar....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards