Direktlänk till inlägg 31 december 2008

sista dagen detta år

Av Jessica - 31 december 2008 18:18

Dagen började med att Erik åkte till min pappa och bytte bil. Härligt!

Tack gulliga, söta pappa för att du är så snäll och offrar din ögonsten för vår skull

Medan va jag och barnen hemma och lekte. Både Liam och Engla e galna i att leka Pippi! Jag ska vara pippi Långstrump med flätor i håret. Jag måste rida på en prickig käpphäst och sjuna "här kommer pippilångstrump". Liam är Tommy och Engla Annika (Är Erik med så är han polisen Klang). Och vi kan hålla på leka i en evighet. Barnen har verkligen fantasi!


Ute va det kallt men soligt. Vi gick ut i skogen och lekte på eftermiddagen.

För att barnen skulle kunna va med på nyårsmiddagen så fick vi avnjuta den redan kl.17 Eller avnjuta vill jag inte påstå... jag brände köttet (såklart) och panacottan till efterrätt va verkligen äcklig. Haha, jag kan inte laga mat.

Erik håller på att natta kidsen nu. Dom va så himla trötta. Ikväll ska vi kolla på film, äta ost o kex, dricka ett glas rött och svulla godis :-)

Perfekt nyår :-)

 
 
Tove

Tove

1 januari 2009 09:00

Gott nytt år!
Ni verkar haft en mysig nyårsafton, vi tog det också lugnt hemma och bara tog det lugnt, toppen för oss.
Nu är anders och jobbar några timmar och jag och barnen var uppe redan 5.30, haha hela grannhuset med 25 lägenheter såg helt dött ut, men har man barn som vi så har man och då är man uppe i ottan :-)

http://masserandemamma.blogg.se

 
Therese

Therese

1 januari 2009 11:53

Vilken trevlig nyårsafton ni verkar ha haft!
Haha visst är det kul med alla lekar som man blir inblandad i. Här hemma ska jag vara en hund och krypa på alla fyra och skälla och ha ett ben i munnen hihi
Ha en bra dag. Kramis

http://tessan80.bloggagratis.se

 
brallan

brallan

1 januari 2009 21:56

Nämmen, vad har hänt med Vovlon da??
Varför har ni snott pappas bil?

http://brallan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

1 januari 2009 22:46

pappas bil är större, en v70. Och betydligt fräschare än oss. så man kan säga att pappa bytte ner sig :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards