Alla inlägg den 3 december 2008

Av Jessica - 3 december 2008 23:08

Jag har blivit utmanad av cissi.


 Skriv om tre personer du älskar och beskriv varje person med ett ord.


Erik- Mitt allt. mannen i mitt liv, min partner, livskamrat och bästa vän. Han ställer alltid upp, hjälper till hemma, är världsabäst med barnen! Bättre man kan jag inte önska mig. Jag borde bli duktigare på att tala om det för honom! Utan Erik vet jag inte hur jag skulle klara mig.Älskar dig Erik!


Liam-mitt allt. Större kärlek än den man känner till sitt barn finns inte! Jag är så oerhört tacksam, lycklig och glad över mina fina barn! Dom e det värdefullaste och finaste jag har! Älskar dig Liam!


engla-mitt allt. Större kärlek än den man känner till sitt barn finns inte! Jag är så oerhört tacksam, lycklig och glad över mina fina barn! De e det värdefullaste och finaste jaghar i mitt liv! Älskar dig Engla!


_____________________________________________

Skriv om 3 personer som du saknar och beskriv saknaden eller personen med ett ord.


Susanne-tråkigt. En av mina äldsta vänner, Susanne och jag tappade tyvärr kontakten när Liam föddes. Trots att hon är gudmor till min son så varken ses eller hörs vi knappt längre. Det gör mig ledsen :-(.

 

Camilla-avstånd. Önskar vi bodde närmre varann så vi kunde ses IRL oftare och inte bara höras via cyber space.


kommer inte på nån mer så här på rak arm. Men jag kommer sakna syrran, Carro när hon efter nyår beger sig på en långresa till asien.


_________________________________________

Skriv om 3 saker som du vill ska hända i ditt liv och beskriv varje sak med ett ord.


Lycklig framtid- få va frisk. Jag hoppas så att alla jag känner kommer få leva ett friskt liv!!!!!

 

Kärlek- barnen. Att vi och barnen fortsätter få ha ett kärleksfullt liv tillsammans.

 

Pengar-god ekonomi. Jag vill vinna stora pengar på lotto. Pengar löser absolut inte allt, men väääldigt mycket ;-)


Jag utmanar: Camilla, Mona och Malin :-D

Av Jessica - 3 december 2008 22:58

Nu har jag och systra mi bokat plats på vårbys loppmarknad :-D Den 21/12 ska vi kränga kläder tills vi stupar. Eller nästan då. Jag hoppas på att få in en rejäl slant. Vi ligger duktigt med efter i ekonomin nu. Som vanligt. Har man varit mammaledig och pluggat de senaste 3½ åren samtidigt som man har bil, hus och två små så vet man hur det är att va inte rik.


Maten:

Frulle: en banan, ett äpple

Lunch: en färdiglagad viktväktar lasagne, vatten

Middag: röd quinoa, rödbetsbollar (e som köttbullar fast vegetariska) två klickar creme fraiche örter, ramlösa.

Övrigt: En portion Ben & Jerry glass smaken:  NY super fudge chunk *mmmmm* värd varenda kalori, clementin, kaffe

Ovido - Quiz & Flashcards