Alla inlägg den 30 december 2008

Av Jessica - 30 december 2008 11:28

Tjoho, sol idag igen :-) Jag blir så glad!!!!


Igår kväll efter senaste blogginlägget så kunde jag inte hålla mig utan städade undan allt julpynt, haha. Så nu står allt på sin vanliga plats här hemma igen, så skönt.


Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska byta blogg. Det verkar så himla jobbigt med lösen att maila hit och dit. Jag får fortsätta skriva om alldagliga saker. Ibland känner jag att jag har hur mycket som helst som jag vill skriva av mig om, men som jag inte vill att hela världen ska kunna läsa. Kanske ska skriva om det i min låsta blogg på fl istället??? Kunde ju va en idé :-).


Liam har haft det hur bra som helst hos farmor och farfar inatt!

Imorse åkte Erik tidigt och besiktade vår volvo. Sen va han i GDS hallen på OK i 2½ timma och städade ur bilen. Nu e den finare än någonsin! Så imorrn ska vi byta bil med min pappa :-). Som Erik har längtat efter den dagen. Själv så e det inte så viktigt för mig förutom att  det kommer bli mer plats :-).


i eftermiddag ska jag följa med morsan till IKEA. Jag ska agera smakråd till nån garderob med skjutdörrar. Ska bli rätt skönt att strosa runt där själv med mamsen faktiskt.


Imorrn är det NYÅR! 2008 har gått sååååååå fort!!!!! Ikväll ska jag försöka sätta mig ner och sammanfatta året lite!


Ha en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards