Alla inlägg den 13 december 2008

Av Jessica - 13 december 2008 17:26

Vid 1-tiden somnade jag inatt. Runt fyra pep det till i min mobil. Ett sms från Erik som sa att han va på väg hem. Jag ringde upp och han va på t-banan på väg till slussen för att  ta 04.38 bussen. Men den missade han... Nästa gick 05.18 så först när klockan slog exakt 06.01 så rasslade det till i låset på ytterdörren och Erik va hemma.Bättre sent (tidigt?) än aldrig ;-)

Värst va att jag inte kunde somna om efter smset så jag låg vaken i två timmar och väntade på Erik. Och precis när han sen kröp ner i sängen så slog Engla upp sina ögon. ZZZnark! Bara för mig att gå upp och titta på teletubbies med henne.

Vid 9-tiden jagade vi faktiskt upp Erik! Julmarknad stod på dagens schema. Vi mötte upp Liam, farmor och farfar. Hade först tänkt oss skansens julmarknad, men så kom vi på att det är lucia och däför kommer va smockfullt med folk där inne. Så vi tog en mindre julmarknad i närheten istället. Jättemysigt!


Vet ni vad jag har fått för mig? Jo att pippi långstrmp har dåligt inflytande på mina barn! Dom kollar ju på pippi dagligen och jag märker att dom apar efter massa otyg. T.ex så klättrar Liam upp på vardagsrumsbordet och dansar när han ser att pippi gör så på tv. Grrrr.


ätit:

Frulle: dinkelgröt, en knäckemacka, latte, vatten

Lunch: ½ lussebulle, några klunkar ur Liams festis

Middag: tacos, ett glas julmust light.

Övrigt: ska nog unna mig lite grönsaker och dipp ikväll. Kanske 3st små chokladbitar, lite mer julmust. I love julmust!

Ovido - Quiz & Flashcards