Alla inlägg den 25 december 2008

Av Jessica - 25 december 2008 23:12

Även idag fick vi sovmorgon, bra gjort ungar!!!!!

Mina föräldrar och syskon kom hit vid 14-tiden. Liam och Engla fick en massa fina paket! Och så lottade vi ut våra 300kr paket ( vi har samma system i min familj som i Eriks). Idag lyckades jag få ett presentkort på hm, Kanon :-) Och även Erik fick ett presentkort värt 300kr som gäller i hela vårt loka centrum. Helt perfekt för oss att få presentkort, vi som e fattiga :-D.

Efter paketutdelningen åkte vi hem till min farmor och låtsasfarfar som bor på andra sidan stan. Där bjöds vi på kalkon och en massa annat gott! Och barnen fick ännu mer julklappar. Vi hade jättemysigt och hann t.o.m titta på gamla filmer från resan vi gjorde till Gambia med hela släkten.

Tillslut va alla så trötta av firandet att vi åkte hem. 


Jag känner mig som en fet julgris! Har gått upp 2,5kg senaste veckan :-( *grrr. Men så går det när man festar med syrrorna, har uppestittarkväll + svullar både julaftom och juldagen. O då menar jag verkligen svulla, igår käkade jag upp en halv chokladask Wienernougat själv... + en massa knäck och annat. Jaja, e ju bara jul en gång om året.  Snart e det nya friska tag med min kropp som gäller :-).


Imorrn startar rean så Erik ska jobba som ett djur! Jag vet inte riktigt vad jag och barnen ska hitta på. Men jag kan tänka mig att dom vill lattja en hel del me alla nya leksaker :-D.

Ovido - Quiz & Flashcards