Alla inlägg den 20 december 2008

Av Jessica - 20 december 2008 22:23

God Jul allesammans som läser min blogg!

För er som inte haft äran att få årets julkort via snigelmail får det här i min blogg nu ist :-).

Jag bjuckar även på tidigare års julkort!


Puss puss!

Av Jessica - 20 december 2008 22:03

Jag hade jättetrevligt me mina syrror igår!

Vi käkade tacos, spelade spel, drack vin och snapsar *uäck*, skvallrade och hade kul. Senare åkte vi in till stan. Denise skulle möta upp sitt ragg, en ganska känd tv-förmåga. Han va.... ganska dryg, haha. Han bara totalvägrade tro att vi tre va syrror. Och vi som annars jämt får höra att vi är så lika. Jaja. Efter nån timma på en lite pub så lämnade jag och Carro turturduvorna i fred för att ist slå klackarna i taket på Patricia. Men när vi va vid Slussen kände jag att vi åker hem ist. Carro följde med mig hem och det vart inte så värst sent. Väl hemma så tvättade Carro av sig sminket och la sig i Englas lilla växasäng (Engla sov inne hos oss). Jag duschade och somnade sen sött. Imorse höll jag på att garva ihjäl mig!!!!!!!!!! Carros händer va BRUN/ ORANGEA!!!! Hahahahaha, då visar det sig att hon i fyllan och villan trott att min Brun utan sol va make up remover....haha :-D Så hon tvättade ansiktet (läääänge, varför tar inte "tvålen" nåt bra? tänkte hon) med BUS, hahahah. Fy fan va kul!

Idag har jag känt mig lite halvseg. Ute har det regnat så vi har roat oss inne. På eftermiddagen vart vi bjudna på mat hos svärisarna.


Imorrn ska vi leka försäljare på loppisen. Hela kvällen har vi hållit på att prismärka och sortera alla kläderna *pust*.


Mat idag:

Frukost: ½ latte, ett ägg

Lunch: en lussebulle, vatten

Middag; laxpudding *mums*, jättegod sallad, julmust

Övrigt: några nachochips, en chokladbit, en kopp kanelte.

Ovido - Quiz & Flashcards