Direktlänk till inlägg 29 december 2008

SOL SOL SOL! :-)

Av Jessica - 29 december 2008 19:08

Jag har varken haft tid att blogga eller läsa andras bloggar särskillt mycket senaste veckan. Det har varit fullt upp!


Imorse kom Liams farmor och hämtade honom. Hon tyckte att jag kunde behöva lite avlastning. Liam har varit otroligt bångstyrlig och krävande senaste dagarna och Engla har blivit spöad stup i ett :-(. Så nu fick han komma till farmor och leka. Dom gick till sjön och åkte skridskor. 

Jag och Engla mötte upp Lisa och Tindra. Tillsammans tog vi en skön prommis i det härliga vädret till centrum. Där bytte jag en julklapp som Liam fått dubbelt av. Inget annat shoppade jag trots rean *stolt*

Det va hursomhelst superkul att träffa Lisa och Tindra igen. Och snart ska Tindra bli storasyster, spännande :-)


Liam hade så kul hos farmor och farfar att dom bestämde att han ska sova över där inatt. Engla har njutit av att få både min och Eriks hela uppmärksamhet nu på kvällen.

Vi har bestämt nu att vi måste dela upp oss mer och hitta på nåt med barnen var och en. Att kanske jag och Liam åker till leklandet medan Erik och Engla hittar på nåt annat tillsammans. Tror barnen verkligen behöver få all fokus för sig själv ibland!


Hm... jag funderar på en grej, om man ska byta till en låst blogg? Min pappa påpekade nämligen att jag ju fläker ut hela mitt liv i bloggen. (pappa, jag säger inte ens en hundradel ;-)) Men jag fick mig iaf en tankeställare... Kanske inte är så smart att skriva så personligt i bloggen? Hur tänker ni andra som bloggar varje dag?

 
 
Ingen bild

nynny

29 december 2008 19:24

jag tycker man kan skriva precis som man vill o känner.. o du berättar ju inte nå värsta värsta hemligeheter liksom. hhahaha du berättar det som de flesta familjer går igenom. o d mesta som vi tjejer tycker om våra killar. hehe. puss på dig

 
Cissi

Cissi

29 december 2008 19:55

Jag håller med, mina föräldrar säger detsamma och min sambo med för den delen, men jag utelämnar en HEL del kan jag lova :)

Men fan va ledsen jag skulle bli om jag inte fick följa din blogg mera :(


KRAM!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

29 december 2008 20:56

Hm...Jadu,jag har verkligen lösenordslåst blogg,efter det som hände(du vet..)
Så det är nog inte så dumt att ha lösen på sin blogg,men det där avgör du självklart själv!:-)
Förlåt att jag varit så dålig att kommentera bloggen,har bara inte haft ork till nåt men läser den iaf varje dag:-)
Kram kram!!!
Kram på dig!

http://www.lillapingvin.blogg.se

 
Christina

Christina

29 december 2008 21:55

Har funderat på samma sak..inte för att du berättar mer än vardagliga saker...
låst blogg, innebär att man måste bjuda in dem man vill ha tillgång till ens blogg el? För det skulle vara himla trist att inte få följa din blogg tycker jag..Kram kram

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
från en som stark räknar med att få lösen ;-)

från en som stark räknar med att få lösen ;-)

29 december 2008 23:02

jag valde ju att spärra alla bilder på familjeliv efter ett tag för att det blev så himla mkt kort på bla släkt o huset, kändes lite obehagligt att ha uppe..
men min blogg iaf handlar ju mest om vad vi gjort om dagen liksom, öppna förskolan o mathandling typ :-D så för min del känner jag att den kan vara offentlig. man väljer ju själv hur privat man vill vara..
men jag förstår hur du tänker, o vill du kunna skriva helt utan censur så sätt lösen!

http://stjarne.blogg.se

 
tiny

tiny

29 december 2008 23:03

jag har juh låst blogg och då blir du tvungen att maila runt lösen och användarnamn...drygt! speciellt nu när ja skulle vilja byta så kommer ja inte ihåg vilka som läser hahahaa, men ja tycker inte att du "fläker ut" ert liv, men känner du att du skulle vilja skriva ännu mer personligt så välj en låst. du vet juh hur ja skriver, skulle ja nog inte göra om ja hade en öppen...
men tänk på det, att få alla som läser din blogg att lämna mailadress så att du kan maila lösen å så...det e ingen lätt match inte...men gör som du vill, bara ja får läsa den ifortsättningen så hahaha
puss på dej! å gott nytt!!

http://tinylove.blogg.se

 
Ett Jessica-fan ;-)

Ett Jessica-fan ;-)

30 december 2008 10:04

Hej tjejen. Jag håller med om att det skulle vara bra med lösen men samtidigt så skriver du ju mest om vardagliga saker, inte lägger ut så mycket bilder m m men jag förstår precis vad du menar.
Jag hoppas verkligen att jag kommer få fortsätta läsa din blogg om du väljer att ha lösenord.
Massa kramar och ett riktigt gott nytt år!

http://tessan80.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards