Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Mellandagar

Av Jessica - 27 december 2008 10:56

Erik jobbar, Engla sover middag och Liam leker hemma hos farmor och farfar. Jag borde sminka mig och städa lite, men fastnade här :-). Jag har verkligen inte suttit mycket framför datorn de senaste dagarna. Ganska skönt faktiskt. Det går ju åt huuur mycket tid som helst att läsa allas bloggar, blogga själv, surfa runt, maila lite osv. Tänk allt nödvändigt här hemma jag skulle hinna med på den tiden egentligen ;-)


Nån som vet vart man kan få tag på minismå skridskor? Nu har alla i familjen skridskor utom Engla. Jag tänkte att hon oxå ska få prova. När jag jobbade som konståkningstränare hade vi pyttesmå barn som åkte. Det går faktiskt att lära. Man får ju såklart åka och hålla i och hjälpa till, men det är kul :-). Jag åkte själv konståkning i en massa år när jag va yngre. Nu är det nog 5 år sen sist jag stod på ett par skridskor.... Jag e sååå sugen på att köra och se om gamla takter sitter i :-). Antar dock att jag e mycket fegare nu, men jag har lovat Erik att försöka mig på nåt litet hopp och piruetter.


Det e tydligen huuuur mycket rea som helst i stan enl. Erik. Å va jag önskar att jag oxå hade lite tid och pengar och kunde åka in :-). Men det e väl lika bra att jag inte har det.


Ikväll ska Erik ut med en gammal kompis. Min söta syrra kommer hit och gör mig sällskap så jag sllipper känna mig övergiven. Vi ska äta min goda gratinerade chevreost sallad, se på film och käka godis. 

Alltså som jag ÄTIT den här julen så har jag fan kappat igen allt jag kämpat med under hösten känns det som :-(. Fast jag e sån, PÅ eller AV. Inget mellanläge. Antingen så ÄTER jag eller så bantar jag. Fast jag tycker det funkar helt ok :-D. Späka sig för att sen kunna äta upp sig igen, haha.

Men MONA, snart gäller det, då jävlar KÖR vi :-).

 
 
camilla

camilla

27 december 2008 11:09

vet att mamma köpt ett par grillor till tilde, men vi har inte hunnit testa dem än. de fanns i strl 24/25 el 26/27, o va små i strl, vet inte vilka hon valde än, gav hennes tildes mått.
Ska bli spännande o se tilde på skridskor, jag till skillnad från dig har typ åkt 5ggr i hela mitt liv.. hehe.. så jag är ingen mästare

http://stjarne.blogg.se

 
hon har också gått upp

hon har också gått upp

27 december 2008 13:56

jo du jessica, nu är det inte länge kvar innan vi börjar om. jag riktigt längtar. jag vill ha lite mer ordning och reda i mitt liv. jag stod på vågen imorse och jag har nästan gått upp ett kilo, helt i onödan också med tanke på att jag inte gillar julmaten - alltså kan inte den vara orsaken...

kramar

http://mittimittliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards