Direktlänk till inlägg 20 december 2008

Utekväll

Av Jessica - 20 december 2008 22:03

Jag hade jättetrevligt me mina syrror igår!

Vi käkade tacos, spelade spel, drack vin och snapsar *uäck*, skvallrade och hade kul. Senare åkte vi in till stan. Denise skulle möta upp sitt ragg, en ganska känd tv-förmåga. Han va.... ganska dryg, haha. Han bara totalvägrade tro att vi tre va syrror. Och vi som annars jämt får höra att vi är så lika. Jaja. Efter nån timma på en lite pub så lämnade jag och Carro turturduvorna i fred för att ist slå klackarna i taket på Patricia. Men när vi va vid Slussen kände jag att vi åker hem ist. Carro följde med mig hem och det vart inte så värst sent. Väl hemma så tvättade Carro av sig sminket och la sig i Englas lilla växasäng (Engla sov inne hos oss). Jag duschade och somnade sen sött. Imorse höll jag på att garva ihjäl mig!!!!!!!!!! Carros händer va BRUN/ ORANGEA!!!! Hahahahaha, då visar det sig att hon i fyllan och villan trott att min Brun utan sol va make up remover....haha :-D Så hon tvättade ansiktet (läääänge, varför tar inte "tvålen" nåt bra? tänkte hon) med BUS, hahahah. Fy fan va kul!

Idag har jag känt mig lite halvseg. Ute har det regnat så vi har roat oss inne. På eftermiddagen vart vi bjudna på mat hos svärisarna.


Imorrn ska vi leka försäljare på loppisen. Hela kvällen har vi hållit på att prismärka och sortera alla kläderna *pust*.


Mat idag:

Frukost: ½ latte, ett ägg

Lunch: en lussebulle, vatten

Middag; laxpudding *mums*, jättegod sallad, julmust

Övrigt: några nachochips, en chokladbit, en kopp kanelte.

 
 
Sandra

Sandra

20 december 2008 22:57

Haha,jag skrattade högt för mig själv när jag läste vad du skrivit om din systers avsminkning;-)
Ni verkar haft en jättekul kväll iaf,sånt behöver man verkligen ibland!(en kväll utan kids o sambo menar jag,inte att man aldrig har en rolig kväll annars..*s*)
Kram!

http://www.lillapingvin.blogg.se

 
Sofia

Sofia

20 december 2008 23:29

Seriöst, är det Denise på andra kortet? jag trodde först det var du men håret stämde inte. Ni är verkligen lika, lika söta alla tre :-)

http://edomopedosmorsa.blogg.se

 
Sandra

Sandra

21 december 2008 19:33

Men gud,jag trodde ju det VAR du på det andra kortet?Med röda kläder?Jisses,va ni är lika!!!

http://www.lillapingvin.blogg.se

 
Ingen bild

Jessica

21 december 2008 23:10

haha, jag vet, alla tycker vi e lika (utom Denises ragg som tror att vi lurar han att vi e syskon) på andra bilden i orange tröja e det Denise :-)

 
Ingen bild

carro

22 december 2008 09:56

hahahaha sluta mobba mig för min avsminkning :P:P:P fast det var ju sjukt kul. jag har fortfarande bajs händer....

 
Ingen bild

caroline

22 december 2008 09:58

jävlar... du och Dehå ser fan ut som tvillingar på sista bilden!!! Damn!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards