Direktlänk till inlägg 12 december 2008

Kom heeeem!

Av Jessica - 12 december 2008 23:32

Rätt vann, KEVIN är en otrolig talang. Alice va oxå bra, men Kevin bättre. :-)


Ååå jag avskyr när Erik är ute. Jag vet inte varför. Jag kan inte slappna av, vill inte gå lägga mig. Kan inte sova om jag inte vet att alla i familjen är i tryggt förvar.


Erik är inte ute ofta, väldigt sällan skulle jag vilja säga. Därför tycker han själv att de få gångerna han går ut så ska det göras "ordentligt", dvs komma hem sent, gärna ordentligt rund under fossingarna.

Jag känner mig elak som inte kan glädjas och unna honom det helt ut. Man behöver ju trots allt få komma hemifrån och roa sig lite. (Kanske blir jag missunnsam för att jag själv vill ut och inte bara sitta hemma?)

Hursom helst så sover jag asdåligt när inte Erik e hemma. Idag sover dessutom Liam borta så det känns verkligen tomt här :-(.

Jag kommer vakna hela tiden tills Erik e hemma. När han inte ligger på sin plats i sängen känns det otryggt. Töntigt, jag vet, men kan inte rå för det :-/.

Hur känner ni andra när era karlar e ute o "slarvar"?


Hihi, helt appropå, små barn säger så söta saker. Idag när vi kom till farmor och farfar sa Liam: "Det där e min mamma, hon heter Jessica. Och Liam heter Liam.

 
 
Christina

Christina

13 december 2008 10:31

det skulle kunna varit jag som skrivit det där...e likadan. Hoppas du fick lite sömn och att Erik hade kul.kramisar

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

13 december 2008 15:05

Jag är precis lika orolig(om inte mer*s*)när Mattias är ute!Inte heller han är ute ofta,och han kan också bli rejält fuller;-)Somnar aldrig innan han kommit hem,och svarar han inte på telefonen får jag för mig att det hänt honom både det ena och det andra!*suck*Så jag förstår hur du menar.Hoppas han kom hem lite skapligt,så du kunde sova sen:-)
Kram!

http://www.lillapingvin.blogg.se

 
tiny

tiny

13 december 2008 20:50

ojojoj ja vet precis hur du känner det!! själv så var ja så arg att han kom hem så sent o så full att ja ofta bäddade ute på soffan så att ja skulle slippa fyllelukten och snarkningarna när man själv inte kan somna om men han slocknar så fort han lagt huvudet på kudden ;-) fånig, i know, men det e så ja e! sen orolig, oh yes!! hatar det, precis som du gumman, du e långt ifrån ensam!
puss på dej

http://tinylove.blogg.se

 
jenny

jenny

14 december 2008 14:28

oroliga..nej.. vi vill helt enkelt inte att våra killar ska ut o festa.. så är det.. oki att de är hos en kompis o kollar film då spelar d ingen roll hur länge de är borta. haha erkänn!!
Det är så vi tjejer är helt enkelt bara att acceptera

http://www.nynnyn.bloggagratis.se

 
Tove

Tove

15 december 2008 06:59

Det kunde varit jag som skrivit, jag kan inte alls sova när Anders är ute och oroar mig alltid för att något ska hända honom e.t.c Hönig? JA, men så är jag bara.

http://masserandemamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards