Direktlänk till inlägg 2 december 2008

I´m in love!

Av Jessica - 2 december 2008 22:06

Jag är kär! I mataffaren.se. Idag kom vår matbeställning (storhandling), levererad, färdigpackad och klar ända in i vår hall :-). Jag kände mig som en lyxig kändis eller nåt som blev så uppvaktad! Och varorna va jättefina och det som skulle va fryst va oxå fryst. Helt perfa!!!!!! Detta kommer vi garanterat att göra om!!!!! Som jag skrev förut, att storhandla till en hel familj tar TID och jag har inte den tiden eller orken.


Besöket på bårhuset idag va... spännande. Jag tror aldrig jag vänjer mig vid att se döda människor. Det är verkligen speciellt, en speciell lukt och... ja lite overkligt liksom. Hur som helst lärorikt!


Liams andra nappfria dag har gått helt smärtfritt!!! Han har varit så duktig och inte tjatat efter nappen utan istället sagt att han ska få den till kvällen när det blir dags att sova.


Nu e jag klar med mitt arbete om arbetsmiljölagen. Den va verkligen jobbig! Jag och paragrafer passar liksom inte ihop. Tack gode gud för att det inte är jurist jag pluggar till.


Ätit:

Frukost: inget

Lunch: chailatte, grov macka med färskost, skinka, sallad och paprika.

Middag: fullkornspagetti med köttfärssås, vatten

Övrigt: en liten bit lussebulle, julmust light, kaffe.

 
 
Cissi

Cissi

2 december 2008 22:40

Nämen oj har du vaknat :) *ler*
Du har väl fullt upp med att svara alla dina trogna besökare, du är ju poppis menar ja :)

Dags att sussa! Kramis!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sara

2 december 2008 22:47

Ja visst är det UNDERBART med mataffären!!!
Sååååå skönt å slippa storhandling!
Jag har fått massa bra mail med gratis hemkörning å rabatter därifrån på mailen :o)
Inte helt fel ;o)
Va Duktig Liam e med nappen!!! Skönt när han e nappfri sen!
Stor kram!

 
emma

emma

2 december 2008 23:10

Vad spännande med hemleverans av maten! :) Det ska nog jag prova någon gång, fast om några år då.. När jag kanske också har familj osv! Hehe..
Du borde äta frukost!! Kram

http://emmadahlen.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

2 december 2008 23:43

Åh, jag önskar att man kunde använda sig av den tjänsten här med! Min karl skulle kunna ge hur mkt som helst för att slippa åka och handla haha.
Tack för den fina kommentaren i min blogg, den värmde!
Kram

http://edomopedosmorsa.blogg.se

 
camilla

camilla

3 december 2008 09:22

Läskigt med bårhuset! *rys*

Gud va duktig Liam är!! :-) Jag blir så stolt över min lilla prins (ja jag kan väl få låna lite på ett hörn, jag har ju ingen egen ;-)

http://stjarne.blogg.se

 
Cissi

Cissi

3 december 2008 19:35

Va kul att du är inne varje dag, jag blev ju trots allt din "stalker" för ett tag sedan nu så det är ju kul att du vill läsa om oss :=)

Ja det är du som är utmanad :)
KRAM!

http://cisan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards