Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Nappabstinens!

Av Jessica - 1 december 2008 21:33

Måndag klar! Yes! Jag har varit duktig, tränat body pump nu på kvällen.


Idag är första dagen som Liam varit utan napp helt och hållet sen han föddes. Han är riktig nappaddict så detta va en jobbig dag för honom :-(. Han har gråtit, skrikigt, bönat och bett efter nappen men vi har faktiskt varit stenhårda och inte vikit oss en tum. Skittufft o man känner sig elak, men det e ju för hans bästa! Så tänderna ska rätta till sig och talet bli bättre. Men nattetid får han fortfarande ha nappen, nån måtta får det va! Så när det funkar bra på dagarna så får vi såsmoningom även sluta på natten.


Imorrn ska vi titta på döda människor med skolan. Det kan va bra att ha sett så man vet när man ska börja arbeta. Fast jag har redan sett döda människor. Men kan ju va bra ändå.


Idag har jag ätit jäkligt konstigt!

Frukost: latte, salta bildäck (lakrits)

Lunch: chailatte, kycklingmacka

Mellis innan träning: ½ gorbys pirog, ½ riskaka, ramlösa

Middag: lite fullkornpasta med ajvar relish (neh det va inte gott), vatten

Övrigt: 2st kakor, en apelsin

 
 
camilla

camilla

1 december 2008 21:48

fy vad hemskt det låter när du säger att du sett döda människor.. :-)

salta bildäck till frukost.. hmm.. fast jag åt ingen alls så :-P

duktiga liam, eller duktiga NI! har du sagt typ att "du får den ikväll" eller har ni inte gått in på det? hur gör man??
o när borde man sluta? tilde e också addict, helt manisk med sin napp.. men jag har hört att det är ok när de är typ 2 fortf, men jag vet inte?

http://stjarne.blogg.se

 
Ingen bild

sara lq

1 december 2008 21:57

Gud va duktig du e som håller vikten å kämpar så bra! Här går det i fel riktning ;o)
hi hi!
Men det e SÅÅÅ mysigt med magen å sparkarna nu! längtar så efter min lilla prinsessa nu!
kram

 
emma

emma

1 december 2008 22:41

varför ska du se på döda människor? :O vad utbildar du dig till? Kram

http://emmadahlen.bloggagratis.se

 
Jessica

Jessica

2 december 2008 08:33

sara: hihi, men din mage SKA ju växa!!!! Låter supermysigt med sparkande liten bebbe!!!!

http://liamengla.bloggagratis.se

 
Therese med Anton och Wilmer

Therese med Anton och Wilmer

2 december 2008 15:09

Åh va duktiga ni är med nappen! Vi har sagt att Anton ska ge sina till tomten som ska dela ut napparna till små bebisar som är fattiga hihi.
Han är ändå 4 år snart och tänderna är påverkade av allt nappsugande sa tandläkaren.

Åh va läskigt med döda människor...jag skulle inte våga ;)
Kramis

http://tessan80.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards