Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

å vilken värdelös människa jag e!

Av Jessica - 30 oktober 2008 09:31

Jag stannade hemma idag! Jag satt igår kväll och hade sån feting ångest över redoviningen idag. Jag känner inte igen mig själv, detta är inte likt mig! Jag som aldrig någonsin tyckt att det är jobbigt att tala inför publik och den som gärna varit först upp att redovisa ar helt plötsligt blivit en fegis. När jag tänker på att vår kommunikationslärare ska va med så får jag hjärtklappning, hyperventilerar och blir gråtfärdig. Det e ju helt SJUKT! Det har blivit sån big deal för mig. Erik säger att bäst vore väl om jag åker dit och bara får det överstökat, men jag känner att jag inte KAN det. Eller jo, om nån ger mig lite betablockerare så skulle det nog funka, men inte annars.

Och jag känner mig sååååå värdo som bangar ur. Stackars Felicia som är i min grupp. Men vi kan nog få redovisa imorn istället, bara inför klassen och vårdlärarna och det känns verkligen okej! Nåja, lite pinsamt att jag e en fegis...

Tänk om jag sabbat hela kursen för mig för att jag håller på så här... God!

Pratade just med min mamma i telefon och hon peppade mig en massa att jag ska göra precis som jag vill och inte känna mig dålig för det.


Men det e faktiskt så att jag pratade med en av lärarna i förrgår och frågade om det verkligen e så att kommunikationsläraren måste va med idag, kan inte han bara lämna rummet när det e min tur. Men hon sa nej! Han ska va me! Då känns det som att jag bett om hjälp, och dom vägrar lösa det på ett bra sätt för mig och vad ska jag göra annat än att skita i allt.... Suck! Erik e sån stark männika, han säger alltid till mig att det bara e att bita ihop och köra. Om det ändå vore så lätt......

 
 
tiny

tiny

30 oktober 2008 11:43

avskyr också att prata inför hela klassen och det är juh tyvärr bara att bita ihop men det e väldigt dåligt att lärarna inte hjälper till alls...de kan juh ha överseende med vissa saker kan man tycka...
ja tror på dig gumman!! lycka till sötnos!
puss

http://tinylove.blogg.se

 
Christina

Christina

30 oktober 2008 16:56

hej gumman!
tycker du inte alls e värdelös...
Ha ingen ångest för att du stannade hemma, peppa och "träna" med redovisningen framför Erik, kanske känns bättre då? lycka till.kramis

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sandra

30 oktober 2008 21:15

Inte är du värdelös,gumman!
Jag HATAR att prata inför massa folk,iaf om jag inte känner dom så väl:-(
Lycka till imorrn om ni har redovisningen då istället:-)
Stor Kram!!!!!!

 
Sofia

Sofia

30 oktober 2008 21:33

Inte är du värdelös, inte ens det minsta! Alla har vi våra "fears". Jag brukar alltid säga att man ska ta tag i det, det är en sån härlig känsla efteråt när man gjort nåt man varit rädd för.. Kan dock tillägga att jag inte alltid lever som jag lär ;-)
Kram!

http://edomopedosmorsa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards