Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Jessica - 28 oktober 2008 22:50

Idag har varit en sån där jobbig dag då man bara velat lägga sig ner på marken, banka med knutna nävar och gråta hysteriskt. Vissa dagar bara e så, inget klaffar eller går rätt.


Jag bävar lite för en redovisning vi ska ha på torsag. Min o Felicias grej om lekterapi. Den känns inte helt 100... + att vår kommunikationslärare ska va med och bedömma hur vi framför allt. Inte kul för han e duktig på att såga folk vid fotknölarna! Jag som aldrig varit nervös för att prata inför folk har helt plötsligt gått o blivit det :-o. Kanske oxå för att jag känner att för mig e den här uppgiften otroligt viktig! Jag ligger på MVG hittills och vill inte sabba det.


På rasten hann jag o Fellan till centrum. jag köpte varsin stjärntröja till Liam och Engla som dom ska ha på syskonfotograferingen på lördag. På köpet till tröjorna så fick jag en tredje. På H&M köpte jag änglavingar och en tyllkjol till Engla att ha på dagismaskeraden nästa vecka. Liam ska va spindelmannen! Vi gick även till Lindex och fyndade lite klänningar för 49,50kr/st till våra små tjejer!


På kvällen tog min mamma en prommis hit och höll mig och barnen sällskap! Det är så kul när man får besök. Erik har fortfarande inte kommit hem från jobbet, de har haft nåt VIP event för SATS.


Imorrn e det omtenta i skolan. Jag har ingen så jag kör hemstudier ist.


Förresten, fan va kallt det börjar bli ute! På mornarna e det frost och man får skrapa rutorna på bilen. Erik säger att han hört att första snön ska komma på lördag. Hoppas inte det är sant, jag hatar snö!!!!


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards