Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Jessica - 13 oktober 2008 22:06

Måndagar e värst! Har man väl överlevt måndagen så kommer man nog klara hela veckan.

Dagen började med att jag vid lämning av Liam på dagis såg att det va föräldramöte på kvällen. Och jag som tänk gå iväg på danspasset, bara att avboka det. Sen i skolan åkte jag på den där jävla skit mensen. I HATE!!!!!

Efter skolan lekte jag o kidsen tills Erik kom och tog över och jag for iväg på det där mötet. Nu e vi så trötta att vi bara ska stupa i säng.


Imorrn förmiddag ska klassen till brandstationen på studiebesök. Sånt e alltid kul :-D.


Det där me bantningen kör jag ju inte  stenhårt längre. Försöker tänka noga på va jag stoppar i mig. Vill fortsätta skriva upp allt här. Jag funkar nämligen så att slutar jag skriva upp så kommer jag börja svulla igen, helt stört jag vet, haha.


Frukost: nutrilett chokladsmak, vatten

Lunch: lite av fullkornspajen från igår, vatten

Middag: quinoa, köttfärsbiff, en klick yoghurtsås, tomat, äppelcidervinäger vatten.

Övrigt: 2st satsumas, 2st rutor choklad, en naturdiet snackbar, chai te, 1st latte, 1st varm choklad (pulver)


Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards