Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Jessica - 24 oktober 2008 18:31

Sitter här och ska snart hoppa in i duschen och sen ta lite brun utan sol i ansiktet. Barnen har just somnat så sött! Erik va tvungen att jobba sent idag. typiskt på en fredag.


Idag har jag varit hos frissan. Jag valde att fortsätta va blond. Något jag typ ångrade samtidigt som jag satt där fullt med folieslingor i hela håret. Då kom jag på att jag vill faktiskt va mörk.... Men nu har jag ju pröjsat och får se ut så här ett tag, men nästa gång blir det brunt :-).

jag lägger in en bild bakifrån på nya håret. lite svårt att få det bra bild bara, mina armar räcker inte till ;-).


Hann även med lite speedshopping. Lindex hade rea så köpte en igelkottröja till Liam och en massa rosa grejer till Engla.

En födelsedagspresent till barnkalaset som Liam ska på, vin och en kofta inhandlades även.

Sen va det dags att hämta mina små älsklingar. Vi trotsade kylan och gick till parken för att leka med Malin och Avalon. Roligt att träffa dom, men mulet höstväder e inte min grej!


Imorrn e det fullbokad dag som vanligt. Utförsäljning på adidas på förmiddagen, kalas för svärfar på eftermiddagen och tjejmiddag på kvällen. Och Erik jobbar hela dagen lång så jag och kidsen e allena.


Ha en mysig fredagskväll!


Frukost: mina kära danska rågbröd med leverpastej, latte, vatten

Lunch: en halv modifast dietbar, vatten.

Middag: 1½ kycklingklubba, en klick potatissallad, vatten

Övrigt: ska nog unna mig lite naturgodis ikväll, 2glas rödvin *tjohooo*

Ovido - Quiz & Flashcards