Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Jessica - 15 oktober 2008 23:44

Idag va jag o Fellan så kreativa så i skolan. Har värsta projektet på gång :-)

Efetr plugget mötte jag upp Maria och hennes lilla 4 månaders unga Oliver! Vi va på nyöppnade Espresso house i centrum.

Så himla kul att va med dom, va första gången jag träffade Oliver! Han va sååå söt! Värsta myskillen som fick sitta i mitt knä mer eller mindre hela fikan :-). 

Sen mötte jag upp mina kära systrar och tillsammans hämtade vi mina gullungar på dagis!

Erik kom hem tidigt från jobbet så jag och Carro hann gå på Box passet. Så himla skönt att träna. Men fan va jobbigt det va! Jag svimmade nästan. På riktigt!


Nä måste sluta, Engla ligger och skriker som en stucken gris och Erik gapar att jag måste komma!


frulle: latte, nutrilett bar, vatten

Lunch: grillad macka med kyckling (enda som fanns på nya espresso house) stor latte, vatten

Middag: quinoa, kyklingfilé, yoghurt sås

övrigt: godis. jag kunde inte hålla mig Ghaaaa!

Ovido - Quiz & Flashcards