Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Jessica - 27 oktober 2008 14:03

Mellan skolarbeten har jag suttit och klickat fram gamla klipp med Robbie Williams på you tube. Han är verkligen min all time idol! På den gamla goda tiden då Take That existerade va jag ett hängivet fan (eller hur Susanne, take that kaka du vet ;-)) men Robbie blev ju ÄNNU bättre som soloartist. Vilken snubbe alltså!!! Hoppas man nån gång i livet får chans att gå på hans koncert.Jag skulle ha gått 2006 då Liam va bebis, men det blev tyvärr inte av :-(.


Carro: kolla in videon här nere :-)

Av Jessica - 27 oktober 2008 12:02

Det va tiden då Liam slog upp sina små blå imorse... *GÄSP* Raskt väckte han resten av familjen. Men jag och Erik vägrade gå upp tidigt. Liam vågade inte gå och leka i sitt rum utan oss, han va rädd för trollen och gubbarna sa han.. öh.. stackars liten med sån fantasi. Men jag kom iaf på det bästa trixet: en ficklampa! Med den roade sig barnen med att tända, släcka, lysa osv i två timmar :-). Vilken grej alltså, att det kunde v a så kul. Och jag o Erik kunde vila lite längre.


Nu e jag hemma, va i skolan i förmiddags. Ska strax påbörja ett arbete om mikroorganismer.


Ohoj!

Ovido - Quiz & Flashcards