Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

svar

Av Jessica - 26 oktober 2008 21:02

Haha, svinto. Alltså det är inte utväxt utan skugga jue :-) att ha 1 dm utväxt i håret precis när man varit hos frissan vore väl ingen hit va?

Och problemet när jag är mörkhårig e att utväxten ser flintskallig ut eftersom jag e rätt ljus. Och att mitt jäkla hår släpper den bruna färgen på en vecka o sen ser det dassigt ut.. men min frisör (den manlige) har en idé på hur vi ska göra mitt hår iaf ljusbrunt innan jul :-)

 

Tove: Har glömt att svara dig innan, jag är 1,67cm lång (kort, hihi).

Stackars dig, dina barn vaknade ju ÄNNU tidigare än mina :-o

 

Tiny: Det kommer gå suuuperbra för dig att börja träna. Fan du har ju varit proffs :-)


Nu känner jag att det är dags att natta mina små ögon. Jag är astrött. Och så har jag söndagsångest! Jag vill inte att det ska bli måndag. Fast det är roligt med skolan så hatar jag vardag!!!!!!!

 

Frukost: 2st danskt rågbröd med lök keso, vatten, ½latte

Lunch: (inget att stoltsera med) en sån där liten dubbel cheeseburgare från mcd, vatten

Middag: sallad med chevreost, ramlösa

Övrigt: några små godisar, en satsumas

 
 
nattugglan

nattugglan

26 oktober 2008 22:34

Men Jessica! Läggdags vid 21?!
Har du ljugit om din ålder? Är du 75 igentligen? ;-)

http://brallan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards