Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

fix fix fix

Av Jessica - 20 oktober 2008 22:53

Nu har vi pysslat klart för idag. Hade för en gång skull egn tänkt kolla på tv, men det e nåt vajsing i området där vi bor så det bara e brus på tv:n. Istället satte jag och Erik igång med att rensa ur vårt inneförråd samt slå in Liams födelsedagspresenter.

Och så satte vi upp draperiet i sovrummet. Skitskönt! Nu slipper man ligga och stirra in i fula garderober när man ligger i sängen. Tyget skärmar av lite.

Jag lägger även in bilder på halvklara sovrummet före och efterbild. Svårt att få bra bild, nya sängen vill gärna se gul och ful ut på fotot... Det vi har kvar att fixa e lite småpill. Helst skulle jag vilja måla väggarna kritvita (nu e dom svagt ljusblå) men orkar inte på ett tag. Nytt element ska införskaffas, ny taklampa och nytt överkast. En platt tv skulle sitta fint det me.... :-) Det e svårt attfå rummet riktigt trevligt eftersom det saknar fönster och gärna känns lite grottaktig.


Imorrn e jag hemma med kidsen på förmiddagen. Sen på em när jag ska till Astrid Lindgrens barnsjukhus på rundvandring så får Erik passa barnen. Sen om båda mår bra så får dom gå till dagis på torsdag. Utslagen smittar nämligen inte när dom väl har kommit och doktorn sa att det räcker att bara va hemma en dag.


Hoppas ni haft en fin dag allesammans!


frukost: en skiva rågbröd, ½ latte

Lunch: naturdiet rtd jordgubb, vatten

Mellis: Alevo dietbar arrak smak, vatten

Middag: två skivor rågbröd med mosad avokado, vatten

Övrigt: en latte, några godisar :-)

 
 
Camilla

Camilla

21 oktober 2008 09:09

Det blev ju jättebra! :-)

Nej jag vet, men jag kommer få tok-ångest om jag typ får börja om med vikten när jag kommer hem.. :-( E skit nervös för det!! Tänk om jag slitit med det här förgäves liksom.

Sööööt Engla, den pyjamasen är så mysig.

http://stjarne.blogg.se

 
Sofia

Sofia

21 oktober 2008 09:41

Ser jättefint ut ju! Kul idé att täcka garderoberna med ett draperi!
Haha vad gullig Engla ser ut, som ett mjukisdjur :)
Kram

http://edomopedosmorsa.blogg.se

 
Cissi

Cissi

21 oktober 2008 09:57

Ser jättefint ut!!Va ni är energiska :)

Kram!

http://cisan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards