Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Håret

Av Jessica - 10 oktober 2008 08:26

På fredagar börjar vi vanligtvis 12.30, men idag redan 9.45 p.g.a den där bajsredovisningen. Jag har nyss lämnat mina små på dagis och ska strax fixa iordning mig lite.


Kollade just in min  blond vs brun omröstning. 48 pers har röstat och 52,1% hejjar på blont och 47,9% på mörkt.... Det börjar bli dags att göra nåt åt åt trasslet. Fast måste nog vänta på ett litet skralt studiestöd först så jag kan betala för kalaset. Jag har nästan bestämt mig för att va ljus ett tag till... E nog enklast (mest praktiskt) utväxten syns inte så mycket. När jag va mörkhårig tycker jag att utväxten såg grå ut :-o.


Förresten, nån som vet vart i stockholm man kan få tag på leksakskök av märket OBH nordica? EKO stormarknad i Länna hade förut för 399kr, bra prist tycker jag! PÅ barnens hus kostar samma 699kr....


Tjingeling!

 
 
Ingen bild

Lisa med Tindra

10 oktober 2008 10:41

Ja förut kostade de 399kr på eko finns de inte kvar. hade tänkt och köpa det till Tindra ju. Du är jätte fin i blont hår så ha kvar det en stund till. Lycka till på redovisningen. kram

 
Sofia

Sofia

10 oktober 2008 19:55

Åh, jag måste be om ursäkt för min förra kommentar :-S Menade inget illa, bara att du ska vara rädd om dig. Låt inte det här med bantandet stiga dig åt huvudet, du är jättefin som du är nu och det var du innan med, men jag vet, det handlar om att själv vara nöjd. Ha en bra helg! Kram

http://edomopedosmorsa.blogg.se

 
Ingen bild

Svinto78

10 oktober 2008 19:59

Menar du den här?

http://www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=6459&History=1574|1575

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards