Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

Skrämmande!

Av Jessica - 7 oktober 2008 21:32

Inte annat än att jag som en hel del andra e lite chockad att Elin, alias små fötterfamiljeliv.se är en helt påhittad person och historia :-o: Läste i Finnjonnasblogg och öronen ramlar ju nästan av!

Jag är inte helt insatt, men denna (sjuka) männsika påstår att hon  har haft två missfall i v.18, fått cerklage inopererat och sen att hon födde tvillingar i april i år. Hon har lagt ut bilder på sin blogg på "hennes" tvillingar och de barnen visar sig tillhöra ett par i USA. Igår påstod hon att ena tvillingflickan dog :-o (vilket inte stämmer eftersom flickan lever- i USA) Hon har tydligen skapat sig en egen gripande, påhittad livshistoria.  Men allt va alltså bara LUR! Fy fan för sånt! Sånna här grejer får en verkligen att stanna upp och tänka till, vad e det för en massa knäppa människor som finns ute i cybervärlden? Skrämmande!

Nu är iaf hennes blogg avstängd.



 
 
Ingen bild

saralq

7 oktober 2008 23:12

HEJ!
Har inte kollat bloggen på länge med OTROLIGT fina bröllopsbilder! värsta bruden ;o)
Hoppas ni mår bra! var själv på gyn akuten idag :o( men "bebis" mår bra iaf!!!
(Står mer på fl bloggen ...)
Stor KRAM

 
Sofia

Sofia

8 oktober 2008 09:37

Men fy vilka människor det finns! Man är ju godtrogen och tar folk på orden!

http://edomopedosmorsa.blogg.se

 
Cissi

Cissi

8 oktober 2008 09:39

Ditt BMI är 21,01

Du är normalviktig.

Nu får du allt vara nöjd va? *ler*

Kram!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

8 oktober 2008 12:44

Shit alltså, skrämmande hur psyco vissa tydligen är..! Har dock missat henne på fl, men ändå!

http://stjarne.blogg.se

 
pysselmorsan

pysselmorsan

9 oktober 2008 11:30

Nä, fy, det är ju otäckt...

http://www.pysselmorsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards