Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Lyssna på det här då:

Av Jessica - 5 oktober 2008 20:55

har ju glömt att berätta att häromdan när jag vägde mig så visade vågen: 58,6kg :-) Den siffran har jag inte sett sen slutet på 2004.


Men idag då... lite bakis och sugen på allt så har jag ätit just typ allt! Och inte nog med det, vi va på 74 års kalas med en buffé som jag frossade över. Suck! Nu blir det enbart nutrilett hela veckan *fniss*. 

Och jag har även fått ägna den här dagen åt att plugga på cirkulationssystemt i kroppen. Tar sååån tid att plugga när man har två små troll!


Här har ni dagens bekännelse, ocensurerad:

Frukost: Ett kokt ägg, en rostad macka med smör, en latte, 2 glas saft (!)

Lunch: En gorbys pirog, lite fiskgratäng, ett glas saft (lättsockrad förvisso, men ändå...)

Middag: (det va ingen liten portion jag åt...) Potatispaj, varmkokt lax, gravad lax, rostbiff, lite av två andra goda pajer, sås, nån sorts skagenröra grej, tonfiskmousse (låter hysteriskt äckligt, men va skitgott)sallad, paté (som jag annars inte ens gillar...)ramlösa.

Övrigt: En chokladbit ur alladdin asken, en bit äppelpaj med vaniljsås, en pyttebit budapest stubbe, ett glas läsk.


Nu ska jag sova! E så trött att jag kan somna ståendes! Natti natti

 
 
Eva

Eva

5 oktober 2008 21:31

åh, grattis! Skulle jag också vilja väga!!

http://eva.blogg.se

 
fetto-polarn nr 1

fetto-polarn nr 1

6 oktober 2008 13:57

Haha, du e fan inte klok.
Ska hälsa från min mor att hon
tycker du är STUNNING. Med stort S.
Tuuur att min morsa inte e lebb,
då hade du fått problem. ;-)

puss på re

http://brallan.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

6 oktober 2008 14:30

Tack för kommentaren!!!
Du e ju själv en sån pudding, underbara bilder från bröllopet!!
Erik inspirerade min karl till att bygga koja, så när jag kom hem från frissan så var hela huset upp och nervänt hahaaha så skoj!!

Kram på daj!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

6 oktober 2008 22:02

Härligt gumman!! :-) Shit 58 :-o Det är en siffra jag aldrig kommer få uppleva. Men vet du vad jag nyss kom på, att när jag skrev in mig med Ebba så vägde jag 9kg mer än nu! :-) Det kändes skönt o komma på det!

http://stjarne.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards