Direktlänk till inlägg 3 oktober 2008

LEKA bör man!

Av Jessica - 3 oktober 2008 17:20

Idag har Erik varit ledig från jobbet (eftersom han jobbade i lördags). Jag bestämde mig för att skolka lite (hade bara en lektion). Kände att jag liksom inte hade tid att gå till skolan. Vi har sååå mkt att fixa! Först åkte vi till Farsta centrum för att hitta vinterkängor till barnen. Men tomhänta (nåja, inte riktigt, jag fick tag på bl.a ett par 99kr jeans på Gina tricot till mig) kom vi hem. Det är ju en uppsjö av vinterkängor och stövlar. Förra året hade Liam ett par från ecco, men dom va jag inte helt nöjd med. Dom jag kollat på nu är Kavat eller viking. Nån som har nåt tips? Vad ska ni köpa till era barn? Jag vill att skorna ska va varma och vattentäta.


Nu på eftermiddagen har jag försökt mig på att plugga medan Erik och barnen LEKT! Vilket röj det varit. Dom byggde om vardagsrummet till en stor koja, Erik klädde ut sig till clown och jonglerade, dom har kollat på film, dansat och brottats. Snart ska det badas!


Imorrn är det bröllop som står på dagens schema. Det ska bli kul. Hoppas jag fortfarande kommer i klänningen..... :-o

 
 
teddy

teddy

3 oktober 2008 17:32

Hoppas ni får det skoj på morgondagens bröllopsfest :)

http://www.caitlin.blogg.se

 
Emelie

Emelie

3 oktober 2008 19:07

Ang. skor så har jag köpt ett par kängor "defender" från Kavat, och ett par "snowrunner"-stövlar också från kavat, de är högre i skaftet än kängorna.. bägge är varma, helt vattentäta och sitter kanon på barnfötter!!!
Kramis!

http://majasmamma.blogspot.com

 
Ingen bild

Tove

3 oktober 2008 20:35

vad mysigt det ser ut, precis som när Anders är i lekartagen med barnen :-)
Jag har alltid haft Kavatskor till Ludde och alltid varit jätte nöjd, så det är mitt tips! Tyvärr vet jag inte modellen så som Emelie förklarat, men Kavat är verkligen att rekommendera!

 
din pedantiska tråkiga morsa-polare

din pedantiska tråkiga morsa-polare

3 oktober 2008 22:11

HAHAHA, herre min skapare!
Erik får INTE komma hem till mig någe mer.
Jag kände inte ens igen vardagsrummet på
bilden! :-D

http://brallan.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

3 oktober 2008 22:16

Fina bilder!!!
Ang skorna,så har Ollie fått ett par vinterkängor från mammsen.Tror hon köpte dom på Skopunkten av alla ställen!Verkar jättevarma inuti,men kan iofs inte svära på att de är vattentäta.Lär väl märkas i vinter,haha;-)
Kram!!

http://www.Oliversmamma.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

4 oktober 2008 08:34

Haha vilken härlig clownpappa! :)
Ha det så trevligt på bröllopet idag, och klart du kommer i klänningen, så som du kämpar! Kram

http://edomopedosmorsa.blogg.se

 
Christina

Christina

4 oktober 2008 09:53

heeej...
Vilken lekpappa! Josef är oxå en stök-lekpappa men barnen brukar ju ha kul, d e ju huvudsaken.
Ang kängor så har jag alltid haft Viking kängor t Leon, dem e bra och tål garanterat väta. Leon har stått i djupa halvt frusna vattenpölar och varit snustorr och varm om fötterna när vi kommit hem. hoppas u hittar ngra bra.kram kram

http://leonletizia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards