Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Jessica - 17 februari 2009 23:29

Dagen inleddes i skolan med Psykologiprovet från hell! Jag har varit mycket frånvarande och har därför inte hängt med riktigt. Men i ganska exakt 1 tim och 45 min skrev jag ändå så pennan glödde och efter det så va hjärnan helt mosig!!!


Barnen har haft maskerad på dagis. Liam hade sin muskulösa spindelmannendräkt (tjejerna på dagis va som tokiga i att klämma på musklerna, det börjas i tid...) och Engla fick en tyllkjol och vingar. Fast när hon såg att Liam va "mannen" (hon kallar spindelmannen för det :-)) så ville hon oxå va det. Liam va då så snäll att hon fick hans spindelmannen huva och den hade hon till sin Älva utstyrsel, hihi sött. Kommer bilder när (om) kameran funkar igen.


Oj, upptäckte just att tiden är alldeles för sen för mig, dags att skynda till sängen. Kl.06 ringer väckarklockan (om inte de levande väckarklockorna redan väckt oss) och då är det full fart med dagen. På agendan står bl.a ett besök i moskén (med skolan) venprovtagning (äntlisch får vi börja GÖRA nåt, sticka i lösarmar, hehe) bilbesiktning och ett danspass på kvällen. Sen är jag nog rätt mör.


Ha det bäst vänner!!!

Ovido - Quiz & Flashcards