Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Jessica - 16 februari 2009 19:34

Nya Plopp saltlakrits, jag säger bara mmmmmmmums! För mig, en inbiten saltlakrits- och chokladälskare så va denna kombon oslagbar! Jag kommer bli fet som bara den, ghaaa. Men den är för god!!!!!!

Av Jessica - 16 februari 2009 18:17

Tänk vad lyckligt lottad jag är som har så himla fina vänner!!!!

Idag vart jag så glatt överraskad när jag öppnade posten. I ett vadderat kuvert låg världens sötaste kort (med mycket fint skrivet innehåll) och superfinaste örhängen! Allt va en alla hjärtansdag present från min käre vän Mona. Å gissa om jag blev glad!  Precis som Cissi förrförra veckan så så gjorde verkligen Mona min dag!!! Tack, tack, tack sötaste du!!!!!!!!

Så fort kameran funkar ska jag fota juvelerna så även ni kan beundra dom!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards