Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Jessica - 4 februari 2009 21:33

Shit vad barnen älskar det där knasiga programmet jag pratat om förr: "I drömmarnas trädgård". Idag satt dom 40 min framför tv:n och väntade på att det skulle börja och sen när låten spelades och Igglepiggle åkte i sin båt så va Engla i exstas! Haha, fy det som e såååååå tråkigt program!


Appropå program, nån som vet när  tv börjar sända LOST igen????


frukost: nutrilettshake, vatte

Lunch: chailatte, nutrilettbar, vatten

Mellis: grönsaksbuljong

Middag: 2st pitabröd (höll fan på hungra ihjäl) nutrilettsoppa, c-vitamin brus

Övrigt: nutrilett dessert, grapefrukt, en latte, 3st lakritsar.

Av Jessica - 4 februari 2009 21:23

Idag efter skolan när jag hämtade in posten så visade det sig att söta Cissi varit så himla gullig och tänk på oss och skickat en bok om överaktiva barn som hon beställt. Jag vart rörd till tårar av den otroligt fina omtanken!!!!

Boken har jag och Erik legat i soffan och tittat tillsammans i. Den är så gullig, skriven med massa humor och bilder.


STORT tack Cissi för att du är en sån himla fin tjej!!!!! Du gjorde min dag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards