Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Jessica - 5 februari 2009 22:12

På lördag ska jag och Erik få lite ledigt. Barnen ska sova över hos farmor & farfar. Jag ska hem till syster yster Denise för att dricka vin och äta mat. Erik ska göra desamma med sina två bröder som bor 5 min från Denise. Sen får vi se om vi dammar av partyskorna och ger oss in till stora staden. Saken e ju bara att vi inte har pengar... men jaja. Kul ska det bli iaf :-)



frukost: nutrilettshake, vatten

Lunch: latte, ostmacka

Middag: nutrilettsoppa, 2st fiskpinnar (!), vatten

Övrigt: en dubbelnougat (min favvo, mmmm va GOTT det va), några turkiskpeppar, en banan, ett äpple, en grapefrukt, vata te.

Av Jessica - 5 februari 2009 18:32

Jag surfade runt i massa olika bloggar och hittade den här länken hos en tjej. Skitroligt, anden gissar rätt varje gång, häftigt!


pröva du med vettja!

Ovido - Quiz & Flashcards